dimarts, 15 de març del 2011

Jo també sóc defectuosa


Llegiu l'article de Ferran Suay a partir d'unes declaracions im-pressionants de tota una alcaldessa:
Alcaldes sense dignitat
“En primer lloc vos demane disculpes per si en algun moment em passe al valencià. És la meua llengua materna i tinc eixe defecte. Si ho faig em perdoneu. Em perdoneu, m’aviseu i passaré ràpidament al castellà”. Aquestes paraules -òbviament en versió castellana- les va dir l’alcaldessa de Torrent, Maria José Català, en un acte de proclamació dels candidats del PP a València. Un moment abans, l’alcalde de Vila-real, Juan José Rubert, havia estat esbroncat quan va iniciar el seu discurs en valencià. “En castellano, en castellano!”, l'havien escridassat els assistents, membres o votants del mateix partit que ell. Rubert i Català, dos alcaldes de dos poblacions valencianes ben importants, es van passar al castellà, obeint caninament els energúmens ultracastellanistes que havien anat a escoltar-los.

 "Me perdonáis", Carme Miquel

1 comentari:

Cca27 ha dit...

Bona nit, recentment he creat un blog. Paseu a vore-lo a vore si vos interesa, (que redundant queda el misatge).
Un acomiadament. Celia.